Google ADs priser
- Faste lave priser og effektive annoncer
- Vi forbedrer dine annoncer hver måned
- Få din egen ekspert på opgaven fra 995,- pr. md.
Har du allerede en Google Ads konto og er du interesseret i at få andre øjne på kontoen og se om vi måske kan gøre det bedre?
Vi ser gerne din konto igennem og vurderer om vi kan gøre det bedre end dit nuværende setup.
Vi er ærlige og ser vi et setup til UG, ja så fortæller vi det.
ADs kan sættes op meget avanceret og meget enkelt, forskellen på hvad, der kommer ud af opsætningen pr. krone kan være enorm.
Vi har meget stor erfaring med iværksættere, hvor hver krone tæller og derfor er vi meget grundige og forsigtige med opsætningen, så vi sikre, at hver krone brugt også giver noget retur.
Det afhænger meget af hvilken type virksomhed du har, den lille pakke egner sig til en almindelig hjemmeside UDEN webshop.
Her får du vækst via annoncerne og masser af nye kunder, men vil du gerne have endnu flere, ja så kan du altid opgradere til en af de andre pakker.
Har du webshop så anbefaler vi PLUS pakken, som dækker op til 2.000 produkter, har du fler end det, ja så skal du gå “All in ” og tage den store pakke, hvor vi virkelig giver den gas.
Start med at komme i gang og lad os optimerer hver måned, så vil du hurtigt kunne se om det giver mening at opgradere fra “starter” pakken til Plus pakken.
Vi har flest Plus og Enterprise pakker – men mange begynder med en “starter”pakke for at se hvordan det hele virker og om der nu også er et fornuftigt afkast.
Vi oplever ofte, at vi overtager konti, hvor der ikke har været rørt en finger i 6 måneder trods der er sendt fakturaer for optimering på over 3.000 pr. måned.
Det er desværre blevet mere normalt end det modsatte i branchen. Det er ikke noget vi vil deltage i, her får du hårdt arbejde for det du betaler for, hver eneste måned, så din konto bliver bedre og bedre måned for måned.
Når vi laver Google Ads gør vi det med mere end 15 års praktisk erfaring i rygsækken. Vi har løst mange mange hundrede projekter med stor succes og tilfredse kunder. Vi har kunder der bruger helt op til 150.000 om måneden på annoncer og får kæmpe vækst ud af det -men vi har også kunder der bruger 1.500 og får masser af nye kunder og overskud på bundlinjen
Hos os er du ikke bare en pengemaskine, der malkes hver måned.
Her får du optimering af Ads for HVER en krone
Connect Media er involveret i flere forskellige projekter for at opnå viden og vi har selv aktive webshops, hvor vi får nye ordre ind til under 7 kroner pr. ordre kontra konkurrenterne ,der kan lave samme setup til 80 kroner pr. ordre – Forskellen er vi bliver ved med at optimerer og komme med forslag til forbedring af webshoppen.
Er prisen inkl. klikprísen?
Den pris du betaler til os, er for optimering og vedligehold af din Google Ads konto.
Selve udgiften til kliks betaler du direkte til Google, som trækker på dit kort.
Derfor skal du forvente en udgift til kliks, oven i det honorar vi tager for optimering og opsætning.
Det er meget forskelligt hvor meget det kan betale sig at bruge på Google til kliks, men forvent fra kr. 1.500,00 og op.
Så længe kontoen giver overskud (og gerne kæmpe overskud) så gør det jo ikke noget der bliver brugt 3.000 hver måned – slet slet ikke, hvis du tjener 90.000 på det.
Så udgiften til kliks betyder ikke ret meget i den store sammenhæng, når alt er optimeret og I tjener gode penge på Google Ads.
Vi er udmærket klar over at det kan lyde vildt , at bruge 3.000 om måneden på reklamer, men hvis de giver dig en omsætning på 100.000, er det jo slet ikke en tosset forretning.
Langtfra alle kan opleve at opnå en super god forretning med Google Ads, resultatet afhænger meget af priser, webdesign, opnået “trust” hos kunderne og mange mange andre faktorer.
Konverteringsmåling
Det er essentielt at vi kan måle, hver gang der kommer en ny kunde via dit website og derfor tjekker vi målsporing og konverteringssporing i både analytics og Google Ads, så vi sikrer at der spores korrekt.
Korrekt sporing er essentielt for at kunne optimerer korrekt og derfor går vi meget op i at få det på plads èn gang for alle, så der er står på den del fremover.
Søgeordsanalyse
Hvis din konto er helt ny og der ikke er noget data, ja så skal vi have fundet ud af, hvor der er relevant trafik.
Hvor bevæger dine potentielle kunder sig rundt i Google og hvad skriver de af søgninger, når de leder efter de produkter / services du tilbyder?
Vi ser på hvilke relevante søgninger der har mange kliks og finder de søgeord / søgefraser som kunne være interessante at vise annoncer for.
Det er et kontinuerligt arbejde, hvor der hver måned analyseres på nye søgninger og oprettes nye annoncer for at teste om der er overskud at hende på dem til jer.
Antal Kampagner
Hvert produktkategori eller “Emne” på dit website får sin egen kampagne, hvor der kan oprettes annoncer under.
Har du f.eks. kun 3 områder f.eks. solceller, varmepumper og oliefyr, ja så laver vi 3 kampagner.
Under hver kampagne laver vi forskellige annoncer, der kam målrettes forskelligt.
Et eksempel kunne være, at vi laver en annonce, hvor teksten er tilrettet kvinder og hvor vi sætter opsætningen til at annoncen kun skal vises for kvinder.
På samme måde kan der også laves en til mænd, så vi få ren annoncetekst der er tilrettet målgruppen = de klikker og køber mere.
Annoncer
Der er stor fordel i at oprette flere annoncetekster og lade annoncerne bliver vist 50% hver.
Den annonce der er bedst og vel at mærke tiltrækker flest kunder, ja de lander man blive og måneden efter opretter man en ny variant af teksten = Annoncerne bliver hele tiden mere og mere effektive fordi vi tester forskellige varianter af teksten.
Hver eneste måned laver vi nye tests af annonceteksterne, så vi får dem til at trække flere og flere kunder ind
Google shopping Feed
Vi anvender en ekstern partner til at håndtere Feeds.
Det giver flere fordele og en af de vigtigste er, at vi kan redigerer i det feed Google får uden at skulle have adgang til shoppen.
Vi kan ekskludere på produkter, der ikke konverterer uden at logge på din shop og vi kan ændrer i overskriften og billedet pr. produkt UDEN vi skal lave ændringerne fysisk i din shop.
Det betyder vi helt frit kan optimerer uden at tænke på SEO eller du ser ændringer i din shop – ændringerne sker kun på G-Shopping .
Plus pakken inkluderer 2.000 produkter og Enterprise kan tage op til 10.000, skal du have flere med, ser vi på det.
Shopping kampagne
Google shopping er enromt effektivt, hvis din shop har lavere priser end konkurrenterne og et konvertervenligt design.
Vi opsætter en standard kampagne på “Plus” abonnement og sørger for at fjerne dårlige søgninger(negative søgeord) hver måend.
Men har ud et website, der ranker godt i Googles organiske resultater, så kan vi få meget mere omsætning til dig via en Google smat shopping kampagne, hvor der benyttes remarketing i Youtube og på Gmail samt i display netværket.
Negative søgeord
En vigtig del af Google Ads optimering, er naturligvis at ekskluderer søgninger, som ikke giver salg.
Hver måned gennemgår vi hver annonce og hvilke søgeord / søgefraser de er blevet vist på og om der var konverteringer.
Naturligvis fjerner vi ikke et søgeord med det samme, vi holder øjemed om der kommer kliks og hvad der sker med dem og først når vi er helt sikre på at de ikke giver nye kunder, så fjerner vi dem.
SEO tracking
De søgninger som giver gode resultater og nye kunder til en god pris, dem tracker vi din hjemmesides placeringer på i Google og er du interesseret i informationerne, ja så sender vi dem gerne til dig hver måned.
Der hvor du opnår omsætning via Google Ads, kan du arbejde på at opnå høje placeringer i Googles gratis søgeresultater og på den måde via SEO enten spare på Google Ads eller opnå endnu mere vækst.
Generelt om Google Adwords
Google Ads skiftede navn fra Google Adwords fra ca. 2 år siden, der er tale om helt det samme.
Inden for digital markedsføring er Google Adwords stærkt dominerende, da det er muligt at målrette annoncerne direkte mod købsmotiverede segmenter af målgruppen.
Annoncerne kan med andre ord opsættes, så de kun vises, når der søges specifikt efter priser og tilbud eller bestemte varenavne /serviceydelser.
Det giver en usædvanlig god effekt og prisen pr. ny kunde er derfor ofte langt overlegen andre annonceringstyper inden for digital markedsføring.
Med årene er mulighederne inden for AdWords blevet mere avancerede og det kræver derfor i dag stor indsigt og viden, for at opnå et godt resultat.
Rigtigt mange af dem der forsøger sig selv, oplever mindre gode resultater og det er meget ofte fordi, der benyttes alt for brede søgeord og for uoptimerede tekster.
Hos Connect Media er vi certificerede af Google inden for avanceret AdWords og har derfor indgående viden om de mange muligheder AdWords tilbyder og hvordan vi får mest ud af platformen til laveste pris.